Blogginfo:

Här skriver jag ner hur det går med min vikt, vad som fungerar och vad som absolut inte gör det.

måndag 3 mars 2014

Bajs.

Jag måste skärpa mig.
Jag håller mig till lchf men äter lite för mycket lchf bakverk, choklad osv. Så mina dagliga kolhydrater är lite för höga för mitt eget bästa. Jag har svårt att hålla mig ifrån choklad at the moment och vet inte riktigt hur jag ska få pli på mig själv.
Min vikt växlar mellan 74-76 och jag blir bara depp och irriterad.
Jag ska till London den 18:e Mars och är lite lagom irriterad för jag hade räknat med att ligga under 70 tills dess.  Jag tänker inte stressbanta, för jag vill att min kropp ska hinna med när jag går ner i vikt. Nej till hängande överflödig hud säger jag bara!

Jag får helt enkelt göra som jag gjorde sist jag var i London, köpa hem "mål" kläder.
-22 kilo på mindre än ett år är ändå helt ok tycker jag.

Bild på mig innan Jul när jag vägde 78.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar