Blogginfo:

Här skriver jag ner hur det går med min vikt, vad som fungerar och vad som absolut inte gör det.

onsdag 23 april 2014

Trött.

 Ett år med LCHF.
Jag har gett upp. Jag har tröttnat på att ligga på samma vikt sen Jul, jag växlar upp och ner ett kilo hela tiden. 74 till 75, 75 till 76, 76 till 75. osv.
Jag vet inte vilken diet, livsstil man ska följa för att lyckas. Jag börjar känna pressen inför sommaren och blir bara sur och depp. Jag måste skärpa till mig och börja träna ordentligt, äta bra, allt.

Så jäkla svårt att ta tag i allt bara.

1 kommentar:

  1. Sluta vara depp, du kan klara dethär. Det vet jag.
    Jag vet att det känns som att hela världen är emot dig just nu, men tänk på vad bra det kan vara att ha något att göra.

    Du har underbart fina vägar att promenera och motionera både dig och hunden på.
    Och både du och Ruscha kommer må bättre av att komma ut.
    Och du! Dra med dig Seb så har du ju sällskap också. Den turen har inte jag med Jocke, han är för lat.

    Jag älskar dig och vet att du behöver börja igen för att må bra igen. Jag lider av att veta att du inte mår bra.
    Och du, det finns alltid något att kämpa för.
    Så för min skull, sluta ät godis och onyttigheter. Börja röra på dig igen. Du har alltid varit min förebild, det är DU som har fått mig att gå ner i vikt. Det är DIG jag har tänkt på när jag nästan gett upp.

    Är du redo att börja om från början med mig? Och träna och äta rätt, och inte bryta ner kroppen med knasig diet?
    Jag vet att det skulle betyda mycket för mig om vi kunde stötta varandra.

    Vill inte gå en dag till vetandes att du mår dåligt, så ska det inte vara.
    Jag älskar dig <3

    Du kan väll tänka på saken iallafall ;)

    Puss! <3

    SvaraRadera