Blogginfo:

Här skriver jag ner hur det går med min vikt, vad som fungerar och vad som absolut inte gör det.

söndag 29 december 2013

Allt handlar inte om vikten, eller?

Ibland blir jag trött på mig själv, men just nu är jag i allmänhet trött på det mesta.
Viktmässigt står jag still, vikten hoppar mellan 75-74 hela tiden vilket troligtvis innebär att jag borde skärpa min diet lite och röra på mig mer. Vilket är lite jobbigare när man jobbar mycket och inte riktigt har ork till någonting. Men trots att jag kanske ätit lite mer liberal än min först strikta lchf så håller jag mig fortfarande till lchf och har inte förstört för mig själv och ätit något skit. Så det är ju bra iallafall. Behöver nog ta en vecka mes strikt lchf så är jag back on track sen igen. Ska skaffa broddar till mina skor så jag kan springa med min fina husky även under vintern. (Som ännu inte blivit särskilt vintrig här på Gotland.)
Julen bara flög förbi och min födelsedag likaså, snart är det tillochmed nytt år. Allt går för snabbt
, snart är det sommar igen. Herreminje.
Måste bli fit för beachen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar